Elértünk Bishop könyvének harmadik fejezetéig. Itt (is) találkoztam új megközelítésekkel, példának okáért számomra minden mű „teljesítmény műnek” számított, amig el nem olvastam, hogy Bishop teljesít…
A Documenta 2002 A digitális médiák korszakában valóságos élmény az információs túlterhelődés. Köznapi életből számos példát lehet hozni. Számtalan példa jut eszembe, azonban nem azt vizsgáljuk, h…
Anne Imhof Faustjának látképe, 2017, az 57. Velencei Biennálén.Fotó: Nadine Fraczkowski/Courtesy Sprüth Magers, Berlin, És Galerie Buchholz, Berlin Egy picit megállnék. Azért állok meg, …
A könyvről annyit tudhatok, amennyit Emily Watlington cikkében olvashattam, aki többek között művészettörténetből szerzett diplomát, és azonkívül, hogy kurátor a MassArt Művészeti Múze…
Fotó:Andrej Vasilenko „Claire Bishop új könyve azt állítja, hogy a technológia megváltoztatta a figyelmet – és megmutatja, hogyan alkalmazkodtak a művészek.” - olvasom az aktuálisan postázott „Art …
Rékai Zsolt: Nap-gyűrű Változnak az idők, mondhatnánk! Azt is mondhatjuk, csak gondolati síkon változnak az idők, mivel csak adott pillanat van Pillanat ami magába szív (örvénylik) mindent, ellőről…
Azon gondolkodom, mennyi furcsa képzet társul a „festő” -mint művész, -kifejezéshez. A furcsa képzetek, bizonyos esetekben jogosnak tűnnek, hiszen extrém ember-példányokat szinte minden szakmá…